Oxford Advance Platforma
- Uslovi korištenja -
Opšti uslovi poslovanja OxfordAdvance Internet prodavnice utvrđeni su uslovima kupovine i prodaje proizvoda, koje realizuje Koleks d.o.o. (u daljem tekstu: “Prodavac”). Opšti uslovi poslovanja Internet prodavnice detaljnije su utvrđeni po oblastima kojima možete pristupiti klikom na željenu oblast, a sve u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i međunarodnim kodeksom elektronskog poslovanja. Opšti uslovi poslovanja definišu delatnost Internet prodavnice, korisnike prava i poslovni odnos između prodavca i potrašača.
Internet prodavnica je informacioni sistem namenjen predstavljanju i prodaji proizvoda potrošačima. Njime upravlja Preduzeće za proizvodnju, unutrašnju i spoljnu trgovinu Koleks d.o.o. Edukativni centar, Banjaluka, BIH. Korisnik je osoba koja koristi navedeni sistem, odnosno potrošač u Internet prodavnici.
OxfordAdvance online prodavnica Vam omogućava korišćenje usluga i sadržaja svoje stranice koja je podložna niže navedenim Uslovima korišćenja. Uslovi korišćenja se primenjuju na sve sadržaje i usluge stranice www.oxfordadvance.ba. Korišćenjem bilo kojeg dijela stranice, smatra se da su korisnici upoznati sa ovim uslovima, kao i da prihvataju korišćenje sadržaja ove stranice isključivo za ličnu upotrebu i na vlastitu odgovornost.
OxfordAdvance online prodavnica može revidirati ove Uslove bilo kada, ažuriranjem ovog dokumenta. Povremeno posjećujte ovu stranicu da biste pregledali Uslove koji trenutno važe, zato što su oni za Vas obvezujući
1. Registracija profila
Registracijom na ovom sajtu, automatski prihvatate njegove propozicije. Proces registracije je izuzetno jednostavan i od Vas zahtijeva samo osnovne podatke.
Formular koji popunjavate prilikom registracije, potrebno je da popunite samo jednom, a svaki naredni put dovoljno je da se samo ulogujete na Vaš nalog. Kao registrovani član imate mogućnost da u svako doba tražite da se iščlanite, čime će i Vaši podaci biti izbrisani iz naše baze podataka.
2. Proces poručivanja
Sve informacije o procesu kupovine, možete pogledati na u sekciji Česta pitanja.
3. Načini isporuke proizvoda
Nakon kupovine korisnik može odmah navigirati na kupljeni sadržaj i to putem menija ili kontrolne ploče.
Ukoliko je korisnik kupio kurs, korisnik može navigirati na opciju kursevi u meniju a zatim pristupiti na kupljeni kurs tako što će izabrati opciju ZAPOČNI UČENJE.
Ukoliko je korisnik kupio časove sa instruktorima, sve informacije će dobiti putem e-mail adrese uključujući i detalje sastanka, način pristupanja sastanku kao i datum i vrijeme časa.
4. Način plaćanja
Plaćanje je moguće na nekoliko načina:
Kreditnom karticom direktno na platformi;
Plaćanje gotovinom u prostorijama Koleks d.o.o.
Putem banke na račun Koleks d.o.o. – u ovom slučaju korisnik je dužan poslati uplatnicu na info@oxfordadvance.ba kako bi tim Oxforda mogao kreirati nalog.
5. Cijene u OxfordAdvance prodavnici
Sve cijene su iskazane u KM sa uključenim PDV-om. Prodavac zadržava pravo izmjene cijena bez prethodnog obavještavanja kupaca, ako nije drugačije navedeno (u slučaju akcija i specijalnih popusta). Cijene važe u trenutku kreiranja porudžbine i imaju dejstvo i validnost i za naredni period. Navedene cijene važe samo za kupovinu u Internet prodavnici i mogu da se razlikuju od cijena u objektima Prodavca.
6. Odustajanja od kupovine i povrat sredstava
Korisnik može izvršiti povrat novca u roku od 30 dana nakon pristupanja digitalnom sadržaju na način da pošalje mejl na info@oxfordadvance.ba uz obrazloženje zahtjeva za povrat novca. Potrebno je da korisnik navede u subjektu mejla svoje ime i prezime i napiše ZAHTJEV ZA POVRAT NOVCA. Ukoliko je korisnik odslušao / pristupao 10% ili više kursa gubi pravo na povrat novca.
7. Primjedbe i reklamacije
Žalbe, reklamacije i primedbe (na artikle koji su predmet online kupovine) potrošači mogu izjaviti:
- slanjem na elektronsku adresu info@oxfordadvance.ba,
- na broj telefona +387 65 333 335 u periodu od 09:00-16h svakog radnog dana
- redovnom poštom na adresu – “KOLEKS” d.o.o. Banja Luka. Ulica Vladike Platona broj 3, 78000 BANJA LUKA
Prodavac će u roku od dva radna dana potvrditi da je reklamacija primljena.U roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, prodavac će pisanim ili elektronskim putem obavestiti potrošača o odluci (prihvaćena ili odbijena primedba potrošača u vezi sa saobraznošću artikla) u vezi sa reklamiranim artiklom, kao i o eventualnom načinu rešavanju reklamacije u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (povraćaj novca, odgovarajuće umanjenje cijene, zamena ili popravka artikla). Reklamacija će biti rešena u roku od 15 dana od dana prijema reklamacije.
8. Primjedbe i reklamacije na rad OxfordAdvance platforme
Žalbe, reklamacije i primedbe na rad internet stranice potrošači mogu izjaviti:
Slanjem na elektronsku adresu info@oxfordadvance.ba
Prodavac će učiniti sve što je u njegovoj moći radi rešenja sporne situacije, a sve u cilju otklanjanja predmetnih nedostataka.